neděle 27. března 2016

Fusion challenge

na téma: Everything's Owl Right

A je tu další čas na Fusion.
Uznávám, že tento sketch byl pro mne oříšek a s barvami jsem si také nevěděla rady.
Jediné co jsem věděla, že tam chci zakomponovat písmo. Zkoušela jsem různé varianty, ale když mi nešlo nic dlouho vymyslet vzdala jsem to a šla si po svém ;)
Sketch jsem se snažila dodržet, ale barvy jsem pozměnila.


Moc mi nejde tvořit bez rámečku a nebo spíše moc se mi líbí dělat rámeček a tak jsem si na podklad vybrala tmavě červený papír a na něj jsem o milimetr menší nalepila papír s textem. Pak jsem si Vyrobila trojúhelník z puntíkovaného papíru (tady jsem se trochu trefila do levého obrázku.
Další byly na řadě proužky dvou barev, které jsem měla jako zbylé papírky.

A co teď?
Vše bylo moc čisté a tak jsem sáhla po sovičkách. Vyhrál 3D vystřihovací obrázek od Yvonne creations. Pod něj už se hodil text Vše nejlepší.

Aby nebyl pravý horní roh prázdný a nebo naopak přeplácaný jelikož jako hlavní měla být sovička

Je moc roztomilá!

A tady je mé výsledné přání:



Krásný den!




Žádné komentáře:

Okomentovat