neděle 28. února 2016

Levandulové la Provence

Včera jsme se věnovala kopretinám a dnes představím druhé razítko z kolekce la Provence od studio light.
Já jsem se naučila mít ráda levandulku až díky mé práci v prodejně s dárky. Máme tam dárečky s její vůní a také aroma oleje. Má zvláštní vůni a je prý velmi uklidňující a pomáhá na bolesti hlavy a úzkost.

 
Razítka vypadají takto:


Na první přáníčko jsem se pokusila narazítkovat jakoby svazek levandulí svázaný mašličkou.
Použila jsem razítkovací barvu Distress Ink barva dusty concord.
Jako základnu pro svazek jsem si vyřízla srdíčka z vyřezávací šablony od Nellie Snellen - heart.

Vypadá to moc pěkně a navíc je vidno, že miluji levanduli :)
Pod srdíčko jsem nařasila kousek síťky.

Papír jsem vybrala s motivem bílých dřevěných planěk. Vypadají pěkně zemitě a hodí se k přírodnímu pojetí přání.


Na druhé přání jsem použila i razítko baňky a spojila ho s levandulí. Chce to trochu cviku, aby vše pasovalo jak má.


Také jsem přidala srdíčko od Nellie a krajku.



Děkuji za shlédnutí!
A zítra předvedu karafiát.
Lulu


Žádné komentáře:

Okomentovat