úterý 29. listopadu 2016

CardUm...

aneb posunutí se vpřed


Už dlouho jsem se odhodlávala změnit svůj název tvoření a oprostit se od dlouhodobého a ne tak originálního jména. 
Začalo to mým zaměstnáním. Krásná práce v obchůdku s dekoracemi, dárky, svíčkami či bylinkami. V názvu bylo též "dárky pro radost". Jezdím městem a tu jsou "Květiny pro radost" a tamhle "Hračky pro radost". Na internetu "Tvoření pro radost" a dokonce i digitální "Přání pro radost". Pro radost je krásné spojení, proto jsem ho použila. A už nejenom proto, že facebook dovolil, aby "Přáníčka pro radost" měli dva uživatelé, jsem se rozhodla jít dál.

Nastal čas vymyslet jiný jméno pro mé výtvory. Jsem Češka a chtěla jsem mít tedy český název. Vůbec netušíte, jak těžké je vymyslet hezký, avšak odlišný název. Cokoliv jsem vymyslela už existovalo. Všelijaká spojení mi přišla příliš přeslazená a fádní. Byla jsem v koncích. Jezdila Prahou a všímala si názvů a přesmyček. Nic mi nepřišlo aspoň trochu dobrý.

Až jednou přítel vyslovil CardUm. Chvíli jsem to slovo převalovala na jazyku. Chtěla jsem přeci český název. Několik dní jsem to slovo kreslila, psala, vnímala jej a až při převedení do určitého fontu jsem si řekla "ANO" . 

Je to spojení "CARD" jako karta - přáníčko a "UM" jako umění. Takže ve finále je to pojaté Anglicko-česky, avšak moc se mi to líbí. 

A přítel vytvořil i celý vzhled názvu. ;)

CardUm se stal tedy mojí součástí. A jestli jste si všimli, přibylo v horní liště blogu ještě jedno slovo 
E-shop, který běží od října.

Každé přání či jiný dárek z papíru vyrábím povětšinou po jednom. Aby, se zvlášť při svatbě či jiných větších oslavách nestalo, že by jste darovali stejnou věc. Pokud budete chtít vytvořit něco z mých starších výtvorů, ráda se pokusím, ale nebude to na 100% stejné, bude podobné. 
Budu ráda i za jakoukoliv kritiku či názor, na celý vzhled E-shopu. 

Děkuji za pozornost a přeji hezký večer
Vaše Lucie alias Cardum ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat