středa 25. května 2016

Fusion card challenge

Port O' Call Polaroid

Po delší době jsem se zase pustila s holkami do společné fusion challenge.
Tentokrát mi opravdu sedla a i název mi hodně pomohl. Navíc styl Marine teď frčí.
Viděla jsem to v jasných barvách.

Nejprve jsem vzala oblíbené distress ink a vytvořila pomocí samolepícího papíru pruhy tak, že se směrem k prostředku zesvětloval odstín červené až do bíla. Moc se mi líbí ten efekt záře.


Pak mohlo začít dotváření. Obrázek polaroidové fotky na sketchy je báječný a nabádá k fotce ráje a tak jsem si znovu vypomohla kousky lepícího papíru a distresskama a utvořila ráj při západu slunce.
Tedy podle mne :D


Pak už jsem přidělala síťku a nalepila hvězdice flitry a dílko bylo dokonáno. Nápis jsem udělala emboss práškem na velum.



A hned jsem si po tvoření došla koupit pruhované tričko :D Už jen čekat na dovolenou...
Můžete se zúčastnit i vy a to tady:
Tvoří se podle tohoto sketche

Děkuji za pozornost a tady se můžete podívat jak tvořily mé cardmakingové kolegyně.



Krásný slunečný den !

Žádné komentáře:

Okomentovat