čtvrtek 3. března 2016

Challenge s Fusion

aneb, jak jsme se všechny členky týmu popraly s tímto zadáním...

Opět jsme se zúčastnily této skvělé soutěže a tentokrát nám myslím zadání sedlo velmi pěkně.



Pojala jsem přání květinově, jelikož jsem si koupila novou šablonku květiny od Le crea.


Je naprosto nádherná. Absolutně mě učarovala a i samotné listy používám kdekoliv.


Barevně mi zadání velmi sedlo i když květinu jsem obarvila sytější barvou. Poprvé jsem se držela pouze barviček, jinak tvořím jak barevně tak i sketch zadání.
Kapitánka týmu Katka Zilvarová naskladnila ve svém e-shopu nové šablonky od Marianne design a hned jsem po nich skočila. Sama si je velmi oblíbila a já nezůstala pozadu. A tak jsem jí použila i na toto přání. Je to Marianne design Wave Borders LR0395 .

Papíry jsou od Scraperie.



Holky po se chytly obojího. A tak vznikly velmi krásné přání u kterých už poznám autorku.

Děkuji za pozornost



Žádné komentáře:

Okomentovat