čtvrtek 3. března 2016

Jarní přání s Wicinankou



Opět jsem se zúčastnila soutěže s Papercards. Minulé přáníčko jsem pojala jahůdkově.




Nyní jsem vše tvořila v zeleno modrém duchu.
Použila jsem chipboard od Wicinanky a podlepila ho vystínovaným papírem a kruhovým rámečkem ze šablony od Spellbinders.
Opět jsem sáhla po lístečkách z květiny od Lecrae a přes ně ještě nalepila crucánkový filigrán od Marianne design.
Doplnila jsem přání bílými růžičkami a žlutými cherry květinkami.


Pruhovaný papír jsem vybrala z vánoční kolekce Paper Pad - Marry little christmas. A bílý papír jsem naembossovala.
Takto jednoduché se mi to líbilo nejvíc a tak jsem už jen dosadila kamínky a dílo bylo hotové.

Máte ještě čas se připojit a to do 13.3. 2016 do půlnoci a tak neváhejte ;)

Děkuji a přeji krásný i když podmáčený den
Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat