neděle 13. března 2016

Fusion Challenge

pod názvem "Lucky days"

Když jsem poprvé viděla sketch a barvy, tak jsem si nevěděla rady. Chvíli jsem na něj koukala a znovu jako minulou challenge jsem pojala přání pouze barvou a námětem. Jindy se snažím splnit oboje.

Zadání:

Našla jsem si razítko čtyřlístku a nejdříve zkusila vybarvovat a poté jsem lístky vystříhala a nalepila na pěnovku. Mám jen maličký čtyřlístek avšak pěkně propracovaný.
Tentokrát jsem chtěla zkusit zase něco jiného než obvykle a tak jsem se pokusila o styl simple and clean.


Začala jsem levým dolním rohem, kde jsem razítkovací barvou vystínovala plochu dvěmi odstíny zelené a otiskla razítko krucánků s květinkami. Ty jsem poté zvýraznila bílým perem.
Potom jsem nalepila čtyřlístky pěnovkou.
Vyřízla jsem si vyřezávací šablonou od Spellbinders okrasný kruh a do něj nakreslila ručně čtyřlístek.


Nakonec jsem vše ozdobila zbytkem krajky a krucánky ze šablony strom od Tattered lace, dodala půlperle a bylo hotovo. Vše jsem znovu pěnovkou nalepila na základ přání, aby plnil 3D efekt.


Holky z týmu se s tím popraly krásně. Můžete se juknout.


Děkuji za pozornost a už se těším na další výzvu.
Lucka

4 komentáře:

  1. What a beautifully designed card! love the watercolor background and your pretty layers of lace and diecuts! thanks for joining us in the Fusion Card Challenge!

    OdpovědětVymazat
  2. OMG! Absolutely GORGEOUS! Love the details you added to the clover, pretty die cuts and yummy lace! Amazing!

    OdpovědětVymazat
  3. Love your design, this is so pretty! Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you very much for the nice comments! I'm happy!

    OdpovědětVymazat